Srovnávače

Společnosti provozující online srovnávače pojištění jsou zvláštním fenoménem posledních let, který je překvapivě výhodný pro všechny tři strany: pojišťovnu, srovnávače i samotné klienty. Jak je to možné a jak to funguje?

Zprostředkování a reklama

Pojišťovny díky těmto společnostem získávají skvělý kanál, kterým mohou nabízet klientům své služby. Ne že by měly na výběr, ale jde o skvělou reklamu. V případě, že by na tento způsob distribuce svých produktů pojišťovna nepřistoupila, dostala by se do pozice, kdy jsou její produkty lidem mnohem méně na očích, navíc za nekonkurenceschopné sazby. Za své produkty tak sice pojišťovna dostane méně peněz, ale zase ušetří na propagaci, administrativní zátěži a podobně.

Srovnávače dosahují zisku samotným prodávání produktů pojišťoven. A to i přes to, že jejich klienti dostanou nepřekonatelně nízké sazby. Tyto společnosti mají totiž unikátní smlouvy s pojišťovnami, díky kterým jsou jejich produkty o desítky procent levnější. I při slušném zisku jsou pak jejich nabídky extrémně výhodné.

Klienti pak samozřejmě ušetří peníze, o což jim jde především. Zároveň je pro ně přínosné, že mají nabídky všech pojišťoven na jednom místě, mohou je snadno porovnávat a vybrat si přesně tu, která jim „sedí“. Na každý pád, pojištění přes tyto společnosti je výhodné a nepoměrně levné i oproti nabídkám online pojištění jednotlivých pojišťoven.

Comments are closed.